.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تکلیف نهایی سبد سوختی فردا در ستاد مدیریت سوخت

رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور از تعیین تکلیف نهایی سبد سوختی کشور فردا در این ستاد با حضور مسئولان شرکت ملی نفت خبر داد.

محمد رویانیان در گفتگو با مهر با رد تعیین سهم 70 درصدی برای بنزین و گازوئیل در سبد سوخت خودروهای کشور، گفت: تعیین و تکلیف نهایی سبد سوخت خودروهای کشور فردا با حضور مسئولان شرکت ملی نفت و ستاد مدیرت حمل و نقل سوخت کشور انجام می شود.

وی با بیان اینکه سبد سوختی کشور باید متنوع باشد، تصریح کرد: در سبد جدید سوخت خودروهای کشور برای بنزین، گازوئیل، هیبرید، گاز مایع (ال پی جی) و CNG سهم پیش بینی شده است.

پیش از این نیز رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور از تعیین سهم انواع سوختهای فسیلی در سبد سوخت خودروهای کشور خبر داده و به خبرنگار مهر گفته بود: جزئیات دقیق سهم هریک از سوختها تا هفته آینده اعلام می شود.

وی با بیان اینکه پیش از این وعده تحقق تعیین تکلیف سبد سوختی کشور در ابتدای آبان ماه امسال را داده بودیم، اظهار کرده بود: این اقدام برای اولین بار است که در سطح کشور اجرایی شده است.

رویانیان پیش از این از اختلاف با وزارت نفت در تعیین سهم انواع سوختها به ویژه CNG درسبد سوختی کشور خبر داده و گفته بود: هم اکنون وزارت نفت قائل به توسعه CNG در کشور نیست، برهمین اساس با آنها اختلافاتی در تعیین سهم CNG در سبد سوختی خودروها داریم.

در همین حال، عزیزالله رمضانی مدیر عامل سابق شرکت گاز نیز چندی پیش با اشاره به تعیین و تکلیف سبد سوخت خودوهای کشور تا پایان مهر ماه، گفته بود: هم اکنون میزان مصرف CNG به بیش از 10 میلیون متر مکعب در روز افزایش یافته و از این رو باید یک سهم مناسبی برای CNG در سبد سوختی خودروها مشخص کرد.

عباس کاظمی مدیرعامل شرکت بهینه سازی مصرف سوخت هم با اشاره به اینکه تنوع سازی سبد سوختی موجب افزایش امنیت عرضه سوخت خودروهای کشور خواهد شد، اعلام کرده بود: یکی از سیاستهای کلان دولت افزایش سهم برخی سوختها همچون گازوئیل و هیبرید است، زیرا افزایش سهم آنها موجب ارتقای کارآیی سبد سوختی کشور می شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.846 seconds.